Czy mogę włożyć swoją kartę SIM do urządzenia?

Urządzenia są zabezpieczone, tak aby działały z naszą infrastrukturą. Otwarcie urządzenia i wymiana karty SIM na inną spowoduje, że urządzenie przestanie działać. Przeszliśmy certyfikowane testy naszych urządzeń, aby mieć w [...]

By |2021-12-02T21:44:11+01:002 grudnia, 2021|, , |Możliwość komentowania Czy mogę włożyć swoją kartę SIM do urządzenia? została wyłączona

Urządzenie via-TOLL było zamontowane na szybie – czy Wasze urządzenie OBU również muszę zamontować na szybie?

Nie, naszych urządzeń nie trzeba montować na szybie. Urządzenie podłączone pod akumulator, jak sama nazwa wskazuje, zamontowane bezpośrednio do niego może znajdować się w jego pobliżu (np. w komorze silnika). [...]

By |2021-12-02T21:43:54+01:002 grudnia, 2021||Możliwość komentowania Urządzenie via-TOLL było zamontowane na szybie – czy Wasze urządzenie OBU również muszę zamontować na szybie? została wyłączona

Czy mogę odebrać urządzenie OBU osobiście w Waszej siedzibie firmy?

Tak, zamówione urządzenia można odebrać w naszej siedzibie po wcześniejszym umówieniu się na odbiór osobisty. Zapraszamy do zakupu urządzeń w naszym sklepie internetowym lub poprzez naszą infolinię.

By |2021-12-02T21:43:40+01:002 grudnia, 2021||Możliwość komentowania Czy mogę odebrać urządzenie OBU osobiście w Waszej siedzibie firmy? została wyłączona

Skąd mam pewność że urządzenie OBU działa poprawnie?

Każde z urządzeń posiada diody informujące o aktualnym statusie działania urządzenia. Do każdej wysyłki załączamy instrukcję działania urządzenia, w której treści znajduje się opis tych statusów. Dodatkowo można skontaktować się [...]

By |2021-12-02T21:42:58+01:002 grudnia, 2021||Możliwość komentowania Skąd mam pewność że urządzenie OBU działa poprawnie? została wyłączona

Co muszę zrobić dalej jak już dostanę urządzenia?

Należy zalogować się w IKK (Internetowe Konto Klienta) na stronie www.etoll.gov.pl, a następnie do każdego swojego pojazdu przypisać zakupione urządzenie. Do przypisania urządzenia do pojazdu służy indywidualny numer biznesowy, który [...]

By |2021-12-02T21:42:24+01:002 grudnia, 2021|, |Możliwość komentowania Co muszę zrobić dalej jak już dostanę urządzenia? została wyłączona

Dlaczego muszę płacić abonament?

W ramach opłaty abonamentowej zapewniamy aktywację oraz utrzymanie karty SIM, opłaty za przesyłanie danych, utrzymanie infrastruktury informatycznej przekazującej dane do serwerów rządowych Ministerstwa Finansów oraz obsługę techniczną naszej infolinii.

By |2021-12-02T21:42:14+01:002 grudnia, 2021|, |Możliwość komentowania Dlaczego muszę płacić abonament? została wyłączona

Tytuł

Przejdź do góry