Czy mogę włożyć swoją kartę SIM do urządzenia?

Urządzenia są zabezpieczone, tak aby działały z naszą infrastrukturą. Otwarcie urządzenia i wymiana karty SIM na inną spowoduje, że urządzenie przestanie działać. Przeszliśmy certyfikowane testy naszych urządzeń, aby mieć w [...]

By |2021-12-02T21:44:11+01:002 grudnia, 2021|, , |Możliwość komentowania Czy mogę włożyć swoją kartę SIM do urządzenia? została wyłączona

Co muszę zrobić dalej jak już dostanę urządzenia?

Należy zalogować się w IKK (Internetowe Konto Klienta) na stronie www.etoll.gov.pl, a następnie do każdego swojego pojazdu przypisać zakupione urządzenie. Do przypisania urządzenia do pojazdu służy indywidualny numer biznesowy, który [...]

By |2021-12-02T21:42:24+01:002 grudnia, 2021|, |Możliwość komentowania Co muszę zrobić dalej jak już dostanę urządzenia? została wyłączona

Dlaczego muszę płacić abonament?

W ramach opłaty abonamentowej zapewniamy aktywację oraz utrzymanie karty SIM, opłaty za przesyłanie danych, utrzymanie infrastruktury informatycznej przekazującej dane do serwerów rządowych Ministerstwa Finansów oraz obsługę techniczną naszej infolinii.

By |2021-12-02T21:42:14+01:002 grudnia, 2021|, |Możliwość komentowania Dlaczego muszę płacić abonament? została wyłączona
Przejdź do góry